Mar 21, 2010

Again.

Včerejší narozeninová oslava byla vydařená. Pěkně jsem se nadlábla v restauraci, kde jsme měli kuřecí maso plněté sýrem a šunkou, hranolky, americké brambory + velká obloha. Takže potom už nebyla ani večeře. Popíjení chinzana a říkání si různých vtipných anegdot či zážitků mě bavilo. Návrat kolem 6 hodiny...
...dnešní den jsem strávila natáčením videa s Domčou. Jelikož, mě blbne movie maker a jiný dobrý program neznám, nemohly jsme sestříhávát. Tak snad jindy. Zítra škola a my píšeme z pitomý chemie a ještě pitomějšího dějáku. Nesnášim to jak se to každý den furt opakuje. Vstanu, vyčůrat, udělat si kafe, hygiena, namalovat, učesat, škola...again again again. Nesnášim! Tak Vám přeji ať to zítra ve škole přežijete. Btw.: dneska na koledu jsem kašlala, jelikož mě už nebaví ranní trajdání od baráku k baráku. Zato jsem dostala od tatínka vynikající Milka čokoládu Triolade. :)

11 comments:

  1. Jéé tak koukám že sis víkend užila :) děláš mi tu chutě ;)) :D je vy natacite videa ? :))

    ReplyDelete
  2. jj mám :) mela jsem ho uz od ledna ak jsem se vratila na blog.cz a ted se znova vracim k blogspotu :))
    jéé fakt? a budes sem naky davat ? :)

    ReplyDelete
  3. máš to tu krásně rozvržený,závidím . Začínám a nevím jak na záhlaví a podobně . Vidím,že podařený večer , či odpoledne . Nevím . :D dívala jsem se na ttvé fotky,máš moc pěknej styl ♥ really love it ! *

    ReplyDelete
  4. Škola a škola a škola. Tohle bude asi ještě hodně dlouho. Taky nesnáším. Já jsem zazpívala jen doma. A dostala jsem od taťky, babičky a druhé babičky prašulky :)) A ten náhrdelník a náušnice jsou dokonalééé.. chci taky :D:))

    ReplyDelete
  5. Jistěže můžeš :D hele,ale přidám si já tebe,ano ? Kámoši můžou napsat mé FB jméno na seznam a už by zase zjistili kde sídlí můj blog >< . Eeh zvětšovat ? :D jako přes photoshop nebo jak ? :D nechápat :D ^^ to je tak mám normálně :))) a děkuji ♥

    ReplyDelete
  6. ty náušnice jsou b-e-a-u-t-i-f-u-l ! ;-)

    ReplyDelete
  7. Ještě jednou všechno nejlepší k narozeninááám!!!:¨)

    ReplyDelete
  8. Ahoj! Na mém blogu je fakt, FAKT důležitý článek, tak až budeš mít chuť, tak si ho PROSÍM přečti ;). Mám tě ráda...

    ReplyDelete
  9. Jehe :) tak to je moooc krásný řetízek i náušničky :)

    ReplyDelete