Mar 15, 2010

Nohy na stůl, lehárko.

Dobrý večer přeji,
nikdy jsem nebyla tak děsnej šprt, že bych přišla ze školy vysypala všechny ty už tak dost zmačkané sešity, vzala do ruky svoji modrou, už na půl vypsanou propisku, a se zhuleným úsměvem plnila veškeré ukoly. Nu to by se stalo za 1. kdyby jsme vůbec ukoly dostávali a za 2.takovou bezmocí netrpím, že bych se do toho pustila. xDTakže jsem přišla ze školy a vytáhla sešit přírodipisu a literatury a hrdě do toho! Nudná literárka už mě přetékala po celém těle tak jsem si dala pauzu hodinovým hraním the sims a nechala jsem to osudu. Zítra beru do školy palestinu a dám to s tahákem na jedničku. Je to fakt zaručená schovávačka na tahák. Když máte normálně palestinu kolem krku, tak si dovnitř dáte tahák a normoš to čtete. :)) Pak se učitelé ťukajíc si na hlavu diví, proč celá třída na krku palestinu xD

Já to stále nechápu! Může mi to PROSÍM někdo vysvětlit?..proč porád musí padát to hnusně býlí, studený, mrdky připomínající a to co opravdu nesnášim..sníh. Sakra a já už se tak těšila na jaro a ono si začne chumelit.. asi to ještě chvíli budu muset vydržet..Asi? určitě. "Zimo, zimo poníženě Tě prosim táhni už do pr*ele" xD

Tak takhle vypadaly moje zubiska před 2 lety. :)) Ty jsou křiví což? Mylím, že a to většina se mnou bude souhlasit, že za rovnátka můžete děkovat jedina až po samém konci. Až Vám je sundají a všechno upraví, vybělí, zkrášlý tak si řeknete "I přes tu všechnu bolest a utrpení,to stálo za to"! A já jsem taky ráda, že mám krásně rovný zuby a ne žádný nevzhledné křiváky! Takže děkuji Vám pane doktore Pokorný :))

Beru do ruky kafčo a odcházím...

5 comments:

  1. Narazila! :-) Ahooj facebooková setro! :) Seš hrozně ráda, že zas píšeš :-*
    Nemám nový blog. Tento mám už od 27.prosince :-) Jak si na mě narazilaa? :P
    Né vůbec neva! Přidej si mě! :-)

    Cože? Palestina? :D hej to musím zkusit :D!
    Zuby máš krásné! :-)

    ReplyDelete
  2. Já taky nechci :D!
    Děkuji.. Přesně tak! :-( ..dlouho jsem nikoho neměla a ten pocit, že tě někdo má rád, že tě někdo hýčká..no krása :-)

    ReplyDelete
  3. Já juž postoupit nechcu..tohle bylo docela těžký jaký asi bude krajský kolo?? :D A tyhle zuby ze sádry mám taky..teda už asi ne.Pač se mi rozbily :D

    ReplyDelete
  4. uuuu....fotky starbucksu jsou skvely!

    ReplyDelete
  5. děkujuu :)) :P
    týjo s tou palestinou by mě to nenapadlo :D určitě vyzkouším ;) :D:D

    ReplyDelete