Apr 7, 2010

Have fun.

Zdravím.
Já vím, že jsem tu už dluhatánskou dobu nebyla. Ale nějak nebyl čas, nálada ani nápad co napsat. Furt samý chození po venku, dance akcičky.. :) aspon trošku si užívám toho slunného jara ikdyž bych raději uvítala mé nejnejoblíbenější léto. ♥ Dneska jsem dostala poznámku...čtvrtou. Sama se až divim jak to dělám. Jsem prej šprtka ale děsně zlobim :D Je to divný. Ale nejsem ten typ šprta co je zalezlej ve třídě, sedí v lavici a v ruce žmoulá sešit či učebnici. Já chodím za zábavou. Ve skutečnosti jsem ráda že jsem šprt. O vzdělání mě hodně jde, především aby se měla dobře a nedopadnout někde u zametání silnic či popelařiny, však i to se muže stát..

Přeji krásný zbytek večera ;)

4 comments:

  1. NellyLy ッ Brychová .. Hi tak to budu moc ráda→ Pěkné foto, s tou poznámkou si nedělej hlavu já jich mám 7 :D

    ReplyDelete
  2. Pěkná fotka...!:)
    Já to mám s tím učením úúúplně stejné...!:D

    ReplyDelete
  3. krasna fotka :) :))
    taky uz mam nekolikatou poznaku asi 3 :D :D a to jsem taky dobre ucim :D: )

    ReplyDelete
  4. Famózní fotka :) moc roztomilá tam jsi :)
    Jinak jsem moc ráda, že si zas napsala, už jsem si říkala, kde je ti konec :)
    čtvrtou poznámku? taková hodná holčička? :D já poznámku mám jednu. Prej 'Vaše dcera přišla záměrně pozdě na hodinu.' Pche :D kecaj :P a z čeo je máš ty? :)

    btw. Nevím jaká je hranice kdy je člověk ještě šprt a kdy už je to blbeček. já měla na výzo tři dvojky možná jsem ještě ten šprt :D taky mi na vzdělání záleží i když mě učení nebaví a často ponechávám výsledky testů osudu :D co jsi měla ty na výzo? :o)

    ReplyDelete