Mar 11, 2010

School is so boring.

Čus bambus :)
Dnešní den byl opravdu parádní. Žádná škola, žádné (m)učení. Jela jsem na exkurzi do HK, dozvědět se něco o Evropské unii. V osm sraz na vlakáči a hurá nakupovat. Jistěže mě žádná exkurze nezajímala, koho taky když ho pak čeká skoro dvouhodinový rozchod v atrium. Ovšem uznám animované dvdéčko o Unii, kde si jakýsi chlapík u razítkování vytáhne pivo, bylo docela srandovní. V Atrium jsem si koupila 4 prstýnky, botky samochodky a nějaký ten hadřík. Žádný big shopping, taky co se toho dá do hodiny stihnout, že? Každopádně dnešní den jsem si pěkně užila s kamarády a pořádnýho, nenucenýho smíchu. A zítra škola, do které se mi opravdu nechce! Chvilkama jsem zapřemýšlela, jestli tam má vůbec smysl chodit, ale já budu hodná holka, přemůžu se a do tý "pakárny" s radostí a zářivým usměvem nakráčim...


18 comments:

  1. Tyhle nezajímavé exkurze znám a nakupující exkurze znám též :))) Koho by taky zajímalo nějaké podivuhodné blábolení o evropské unii, že ano ? :D Proto hurá na ,,školní exkurze" ve skrytém slova smyslu HURÁ NA ROZCHODY A JDE SE NAKUPOVAT :)

    ReplyDelete
  2. mmm.. tk láska mi taky chybi..sakra moc.. ale vím že kdyby teď přišla všechno by se pokazilo..tkže vlastně ani newimm..
    jinak to tady máš krasny :)

    ReplyDelete
  3. Jj to byl :)) jeho role se mi tam hrozně líbila :))
    Tak ta exkurze by me taky nebavila .. vzdycky cekam jenom na ty rozchody s nakupama :))
    a ty boty jsou pěknýý ;))

    ReplyDelete
  4. Aa ty boty jsou naprosto úžasnéé:)

    ReplyDelete
  5. nudný exkurze....známe :D
    ááá botky hezký :))

    ReplyDelete
  6. škola..fujky.týden jsem tam nebyla a vážně se ani netěším zpátky :D

    ReplyDelete
  7. jj dik....a vubec, sme ještě ''spřátelený'' ?

    ReplyDelete
  8. No jo jenže já jsem blbá:/ proto jsem nezustala

    ReplyDelete
  9. jednou jsem to s tím teploměrem udělala,musela jsem se hrozně smát,když jsem viděla,jak rtuť šplhá vysoko k 40.takže mamka uznala za vhodné,poslat mě do školy :D

    ReplyDelete
  10. ...no fcbk jsem kdysi vedla ale SVĚTE DIV SE nevydržela sem tam snad ani 2 týdny a už sem se na ten požírač lidstva ani nevrátila :D

    ReplyDelete
  11. děkuji :D je tam už hrozně dlouho a já ho budu měnit,myslím :D
    btw,víš vůbec,že mě máš přidanou na fb ? :D já jsem na tvůj blogspot zašla naschvál,říkám si "je to TA n-icolle,co si mě přidala ?" :D a je ! :D

    ReplyDelete
  12. to nevaa :D Však já to po tobě ani nechci,aby sis mě vzpoměla :D
    jsem tam jako andrejka a. :] to už uhádneš ;D

    ReplyDelete
  13. Taky mám tyhle exkurze ráda :D:D A to nakupování potom :)) A botky máš pěkné :)

    ReplyDelete
  14. přesně no :D
    tvl, si krásnááááá!! :)
    jinak..ten předešlej článek..jak tam máš ty fotky s tou kamoškou asi :D tak sou nádherný :) to si ty, co má ten tygrovanej šátek, že ? :D já jak nějaká blbka sháním všude za nějakou dobrou cenu tak do 250..a nkde nic :D kdes ho koupila ? :D

    ReplyDelete
  15. a ja bohužel měla zlomené srdce kolikrát.. ale což..život jde dáll !! (exituje tolik náplastí ..)

    ReplyDelete