Mar 14, 2010

Nesnáším nudu.

Popíjim si kafčo, poslouchám písničky a je mi alespon na chvíli krásně. Co jsem dělala celý víkend? Nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nu...počkej si..da. Nesnášim když musím sedět doma na zadku, nudit se a když vůbec do mé hlavy nepřicházejí nápady jak se zabavit a Vám nic jiného nezbyde, než unaveně čučet do monitoru. Zítra škola a mě se opravdu nechce. Otázka, kterou si kladu už hodně dlouho a poměrně dost často: "Proč to tak rychle uteče?!" Znáte ten pocit když jste rádi, že se nemusí te nic učit, tím pádem si budete moct večer strávit po svém a nelámat si hlavu nad sešitem či učebnicí..ale pak se podíváte na poslední zápis v sešitě, či se zeptáte kamaráde jestli píšete a všechno je rázem v řiti. Tak klidnej, nudnej den to byl a ted se budu muset učit a upřímě na to nemám náladu! Ach jo. Asi se s tim budu muset smířit. Vytáhnu z tažky ten hnusně-ružově-tlustej-pitomej sešit a se svým hezky-se-uč-Nikolko-ať-je-z-tebe-chytrá-holka výrazem si sednu na postel a budu se šprtit...

19 comments:

  1. Děkuju za pochvalu :-) To vždycky člověka potěší.
    A tenhle článek jako bych psala já, úplně se s ním ztotožňuju. Aspoň víme, že podobně je tam asi tak milion dalších holek:)

    ReplyDelete
  2. Já mám naštěstí všechno učení ve škole ve skřínce, takže si tím hlavu nelámu, že bych se měla učit :D A taky nesnáším když musím sedět doma, jenže v tomhle počasí mi snad nic jiného nezbývá.. Ale už se nemůžu dočkat dalšího víkendu ztráveném v klubu :D

    ReplyDelete
  3. Ahoj,
    ach, ten pocit když jedu v pátek autobusem domů miluji, ale pak neděle večer? moje nálada je na bodu mrazu...
    Btw. pokud mě chceš mít v oblíbených tak si mě klidně přijde, budu jen ráda ;)
    A moc děkuu za pochvalu ;)

    ReplyDelete
  4. Taky nesnáším nudu.. a škola? Bože mě se tam tak nechce. A ještě píšem dvě písemky :-/ Děs!

    ReplyDelete
  5. Ááá, vubec by mi to nevadilo..Ba naopak bych byla moc ráda!!!

    ReplyDelete
  6. jééjéé,na přidání se nemusíš vůbec ptát,trdlíku.)sem ráda,že si mě pridava někdo,komu se aspon trošku líbí ty blbiny co píšu.)
    a..stejne jako ty..a vsichni lidé na zemi..nesnasim nudu... ale posledni dobou se s ní setkávám každovíkendově..grrh:/

    ReplyDelete
  7. Máš krásný blog. Já spřáteluji. Ty na blogspotu taky spřáteluješ? Pokud jo, ráda spřátelím. :)

    ReplyDelete
  8. Jenže co naděláš. Aa ještě dnes ta neděla tak osklivá, zataženo, šedivo br...

    ReplyDelete
  9. Asi nespřátelím, promiň...jsem dost přísná, nezlob se :)...ale to neznamená, že na tvůj blog(spot) nebudu chodit ;) jenom si vybírám úplně ty nejlepší ;)

    ReplyDelete
  10. že! v té škole je to děsně nepohodlný :D kdyby nám tam dali aspoň nějaký měkkoučký křesílka...to by byl vegáč :D
    jojojo, lg kp 501 je to same jako LG Cookie :D a dík za doporučení teď se na něj budu těšít ještě víc....ten růžovej je taky pěknej, ale kdyby byl aspoň tmavší..já tu světle růžovou nějak nemusím...a stříbrný mobily totálně nenávidím! :D:D sou děsný....vždycky sem měla černej.....a teď chcu bílej, protože se mi na tom boku líbí ten modrej (bo tyrkysovej) proužek, hahááá :D

    hej mě připadá, že se všichni srotíte jak magoři a já jediná na to z vysoka seru :D:D jediný co dělám večer pro školu je, že všechno vysypu na zem, udělám si hromadu na další den, švihnu to do aksny a šmitec! hotovka! neřeším! učit se budu až před hodinou :D
    asi mám trošku výhodu v tom, že se dokážu naučit dvě stránky za 5 minut abych to dala na 1 :D ale po písemce už vím hovno, protože to všechno použiju :D mám nějakou výkonnou krátkodobou paměť či co :D

    ReplyDelete
  11. jojo...já taky na některý předměty potřebuju ty přestávky dvě :P....nebo tři....co já vim........já tu školu teď po pololetí už prdim :D ale neměla bych...ale mě se nechce se učit......já su línáááá :D su na facky..ale co :D
    no prdelky, nemůžu si tady tu přezdívku nějak uložit aji s tím odkazem? už mi to leze na nervy jak to tady jak pošuk musím vyplňovat furt dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dola a ...no tak prostě :D pakárna

    ReplyDelete
  12. Jasně, že mohla, budu jen ráda;)

    ReplyDelete
  13. jo presne tohle se mi stava :D vzdycky mam plany ze se podivam na film nebo tak a najednou mi do toho vleze nakej predmet ze skoly :/ :D

    ReplyDelete
  14. :) jasně že nevadilo :) ja si tě tam taky přidám ;)

    ReplyDelete
  15. aha aha a můžu se ještě zeptat, kolik stál??děkuju moc!

    ReplyDelete
  16. já o víkendu byla na soustředku..a poslední večer se jako obvykle pilo :D

    ReplyDelete
  17. Co studuješ? :)
    btw: Jasně, vůbec se neptej:)

    ReplyDelete