Mar 7, 2010

Knock knock!! Who's there? Ehm...Me?

Dost nesměle jsem zaklepala na pomyslné dveře blogspotu a vešla. Je to trošku nezvyk z blogu.cz a ted blogspot. Ano, blogování mě zase chytlo, ale když už změta...tak pořádná. Tento blog bude o mém životě, deníku či módě. Budu se snažit to skloubit vše dohromady...

Na blogu.cz je opravdu nuda. Sakra divim se, že jsem tohle neřekla už dávno! Dva roky či tři co jsou obývala blog.cz mě ani nenapadlo skončit tam, či si dát jenom malinkou, bezvýznamnou pauzu..ale je to tady. Nyni jsem, ale stále na blogu s mojí (sestřenkou, manželkou, sestřičkou, manželem, nejlepší kamarádkou), který však už hodně zkomírá a jeho končetiny doslova a to písmene CHLADNOU! Těžký to osud. http://fashionworld-of-twogirls.blog.cz/ Nevím, jestli má ještě cenu to tam nějak víc, ale jen tak ho nezničíme.

Tak doufám, že se Vám tu zalíbí.



N-icolle

10 comments:

  1. Tak ať se Ti tady daří :) A jak se dívám, taky máš ráda zebry, co :))?

    ReplyDelete
  2. Tak to jo :) Já teda miluju zebry, ty dvě jednoduché barvy a jednoduchej vzor, úžasné prostě :)
    Můžu se zeptat? V čem je lepší blogspot než blog.cz?

    ReplyDelete
  3. Taky jsem přemýšlela o blogspotu, ale přeci jenom na blog.cz ještě zůstanu. Přeji hodně štěstí a ať se ti tu hlavně daří. Pěkný design, miluji zebry :))..

    ReplyDelete
  4. Mi to právě jen tak příjde strašně složitý. A jak se na tomhle dělají desingy? A je to česky v administraci? (:D Promiň za tolik otázek.. ale nějak mě to začlo zajímat :)

    ReplyDelete
  5. Aha aha. A můžeš třeba nějaký komentář smazat nebo zablokovat IP adresu? A jde tenhle blog zrušit??

    ReplyDelete
  6. Uááá.. uvažuju, že bych to zkusila :D

    ReplyDelete
  7. Buď jsem debil, nebo to prostě nejde :D Seru na to tio :):D

    ReplyDelete
  8. jinak jsem přemýšelala že si taky udělám blogspot. :D , ale nevím. uvidím. :) máš to tu moc hezké :))

    ReplyDelete
  9. ...taky sem už přemýšlela, že bych se přestěhovala na blogspot, jak byla ta 'vlna' že se sem stěhovalo uplně spoustu lidí, ale nějak mě to na tom (fakt chcípajícím) blogu ještě furt drží...třeba mě to tam bude držet na furt, třeba ne.....ale je fakt, že přestěhování se na jinou adresu je dobrej způsob jak tě zase může blogování začít bavit :)..

    ..řekla bych, že ty končetiny toho vašeho společnýho blogu nechladnou, ale už zmrzly :D
    tak si tě tééda připíšu :)

    ReplyDelete
  10. Ahojky... To jsem já-Duffy. Jen jsem ti chtěla řít, že jsem si taky založila blogspot. Jenom tak. Na zkoušku. Nevím jestli mi vydzží, ale zkusit se má všechno, no ne?:))

    ReplyDelete