Mar 16, 2010

Milksop.

Zdravím,
Tak jsem se o sobě hezky dozvěděla, že jsem pěknej strašpytel, co se taháčků a jakéhokoli podvádění týče. O literatuře jsem se prostě nebyla schopná na to podívat. Tak pracně jsem se s nim dělala, nechala jsem na tom kus duše! Učitelka mi stála skoro před lavicí a já prostě nemohla. Nervy pracovaly, že se mi pěkně klepaly ruce. Ještě, že jsem se to radši učila. S něším mě ke konci poradila kámoška. Jelikož naše uča je slepá, hluchá a ještě k tomu pěkně blbá tak to na mě řvala snad přes celou třídu. Takže to vypadá slibně a pořádně špičatej bič by se z toho mohl vyklubat :) Ani se nedivte, že z taháků mám děsný mindráky. Já se bojim jen podívat se tam, ruce se klepou, tep zrychluje, napětí stoupá a já se začínám potit. To jsem se jednou při prověrce biologie koukla nenápadně do sešitu, mezitím co učitelka byla v kabinetě....a ejhle! ona si to vyleze a pěkně mě viděla! "Nikolo, proč podvádíš?"..."Nene nepodvádim"..."Tak proč ses koukala do sešitu"..a pěkně mě zklaplo. Pohlcena studem jsem šla odevzdat písemku. Ještě že mně tenkrát nedala za 5. :))


[Přehoz-Tally Weijl, tílko-C&A, sukně-NewYorker, legíny-Tally Weijl]

28 comments:

  1. Dekuji,ty to tady taky máš krásny ♥
    jj matika je na prd...totálne :D

    ReplyDelete
  2. Jej :-D Tak já strašpytel jsem jen při některých učitelkách,ale spíš to všecko opíšu v pohodě :-). Čeština, matika, fyzika, přírodopis,občanka..to je všecko cajk :-). Ale třeba na ájinu, zemák nebo děják se bojim :-D. A to na zítra zrovna tahák na děják potřebuji, jenže tahle učitelka obchází lavice a mile ráda nám to zneulehčuje tím, jak tam stojí kouká, občas si hrábne do lavice nebo koukne na ruce, jestli někde něco nemáme a to pak mi něco říkej o nervách! :-D Krásný fotky héle a tu sukni jsem si nedávno zkoušela v NYeru :-), ale nakonec jsem si vzala místo ní šaty :P.

    Noo ani mi to neříkej nebo si zas založím novej! :D tenhle je už čtvrtej! :D

    ReplyDelete
  3. Tak to mi povídej, já měla v podnělí to štestí, že mě chytla - za pět :D Haha.. sluší Ti to moc :)

    ReplyDelete
  4. Ou :D :D tak to já si dávám tahák za obal sešitu na kterém mám papír a píšu a papírem si jezdím a čtu :D do penálu už nedávám a jiné místo ..no ještě si občas obyč. tužkou na lavici napíšu důležitý body, který do hlavy nelezou :D. Krutého máte učitele :-) Hále a co s tou palestinou? Já dneska měla něco jako palestinu a pořád si říkala, jak to ti od Vás dělají O.o a nějak mě to nedocházelo :D
    Ano, ano :) také černobílé koktejlky bez ramínek mám :P

    ReplyDelete
  5. Já většinou když tahákuji, tak prostě proto, že jsem se to nenaučila a jinak to nejde. Risk je zisk. Co už ztratíš, buď koukneš na tahák a vyjde to anebo koukneš a nevyjde to. Ale máš šanci, že to vyjde, kdežto, když nic nevíš a ani nekoukneš tak pak..tak máš zaručeně kouli. Člověk si holt musí uvědomit, co je pro něj lepší. Snad z té písemky dostaneš alespoň trošku příhodnou známku;) Držím palce.:)

    ReplyDelete
  6. No ani ne :D já jsem to prostě vystřihla a to je všechno :D Nemáš zač ;)

    ReplyDelete
  7. Na těch fotkách ti to moc sluší! Ty modely jsou pěkné!

    ReplyDelete
  8. Taky píšu taháky a docela se bojim ..poprvý mě nachytali ve druhý třídě :D A podruhý tenhle rok z přírodáku :D A pak učitelka z matiky občas vidí že si my holky radíme.. ale žádný následky z toho nejsou. Taky jsme měli taháky všichni na němčinu, i v angličtině podvádíme, zjištujem si otázky na všechyn možný předměty.. Ale necítím s nějak provinile..to dělá každej ne? :D

    ReplyDelete
  9. A hezký oblečení..to riko s včelkou má kámoška, tak jsme si dělali srandu že ji budou kluci koukat do očí.. :DD Akorát do včelích..

    ReplyDelete
  10. Jee, děkuji to potěší :)
    Klidně si mě přidej, vůbec mi to nevadí :)

    Ten šedý svetřík je k tomu tričko naprosto dokonalý, krásné fotky :)

    ReplyDelete
  11. Aha, už chápu.. Hej to je debilní :D to já radši hezky v pohodlíčku budu opisovat :-) z lavice, bez nějakého šilhání.

    ReplyDelete
  12. ahuj:) děkuji:)...určitě by mi to nevadilo .))

    ReplyDelete
  13. Děkuji za báječnou pochvalu, těší mě, že se ti můj blog líbí:) A moc ráda si tě přidám do mých oblíbených stránek!

    ReplyDelete
  14. Božská sukně!! díky:) No jo tělák:D:D tam my skoro nic neděláme:D

    ReplyDelete
  15. já vím to á dělám schválně :)) jo tohle delam i já a pak hups a je to v řiti :D No právě , stačí jediná vta náznak a už je na nule :D
    jo ohledně taháku jsem na tom stejne ae jenom u nakych ucitelu :D Ty si vlastne taky Nikola :) jůůů :)) hele a ty se menujes primo Nicole ? nebo to máš jako prezdivku ?

    ReplyDelete
  16. ja jsem právě Nicole :D :/ :Dano jmenovkyne :))
    jo a zapoměla jsem :) že vsechny fotky jsou krásnýý :))

    ReplyDelete
  17. tu sukni jsem si zkoušela, ale bohuželj jsem v ní vypadala moc "bachratě"...ale tobě sluší hooodně :)

    ReplyDelete
  18. ahojky mam novy blog na blogspot a nevim si s nim rady..prosim napis mi do komentárů na mem blogspotu : www.claire-de-perttini.blogspot.com ..nevim jak ma rozsisit stranku a celkove jak nastavit design.. :( děkuju :)

    ReplyDelete
  19. nevadí.máš moc krásný blog :-)

    ReplyDelete
  20. Nemáš vuubec zač je užasná:)*

    ReplyDelete
  21. wow, to je teda dobrý.. =D prej nene, nepodvádím =D nojo..učitelky jsou někdy hrozný.. =D Taky si píšu taháky a přesně jak píšeš. Úča si stoupne před tebe a všechno je víš kde =D

    ReplyDelete
  22. Jéé čááu.. :* Nó neska sem ho zasae dala do provozu.. :DD :* Jinak na tich fotkáích si uplně kočka .. *in love*

    ReplyDelete
  23. To teda jsou nervy...
    Sem naštvaná a ještě k tomu mám strach.. rrrrr :////
    Nehorázný prostě..tohle dělají malé děti, že berou a strkají dopusy nebo pijou co nemají, ale tak sakra je mu 14 tak by v té palici už něcomít mohl..ne dobre, klid Bajula..klid klid..to bude v pořádkku..
    No..a jak se máš? :)

    ReplyDelete
  24. to je pekny :))
    me se to moje nelibi :/:D bych to vymenila nejradsi :D
    nemáš vubec zac :))

    ReplyDelete
  25. No až na to, že mě teda opravdu naštval a vyděsil ten můj šulin, je to celkem fájn.. ale ve škole je teď nehorázná nuda, protože sme spojeni s jinou třídou, páč polovina třídy je na lyžáku.. tak taková pohoda no :)

    ReplyDelete
  26. tak kdyby ucitelka stala primo prede mnou,tak bych se na ten taahak asi taky nepodivala.. ale strach mam taky samozrejme,ale stejne se vzdycky podivam :)))

    ReplyDelete
  27. Taky si nejsem s tahákama jistá. :D Jinak se mi líbí ta tvoje sukně. :) A ještě něco přidáš si mě do těch oblíbenách blogů já tě tam mam taky. :)

    ReplyDelete