Mar 18, 2010

Sunny day.

Dnešní počasí mě opravdu příjemně potěšilo a naladilo. Tohle fakt zbožňuju. sluníčko ve tváři, nahodit jarní bundu ze zimní a užívat si teplíčka. Ve třídě jsem přihodinách celou dobu koukala z okna, jak moc mě to sluníčko vábilo vylítnou z tý nudný školy! Jak už jsem odpočítavala hodiny kdy už konečně bude konec. Na trenalu jsem se na to vykašlala a netancovala jsem, nechtělo se mi a chtěla jsem jít ven. Tak jsem (s Domčou) byly venku a užívaly si užasného počasí. Naproti našeho baráku stála motorka, tak jsem si řekla proč se nevyfotit :)

13 comments:

  1. Díky:-)
    Někdy se člověk musí vykašlat na povinnosti. Je to takový očišťující.
    Na fotkách jsi taková rockerka, jenom je vkládej menší, pak nebudou čtverečkatý..

    ReplyDelete
  2. Ty seš tak krásná!
    U nás taky bylo dneska pěkně, já byla jen v mikině a úžasný :)

    ReplyDelete
  3. jéé děkujuu moc ♥
    ty máš taky moc hezky fotky hlavne ta u ty motorky :))
    to pocasi me taky hodne potesilo ♥

    ReplyDelete
  4. Krásný fotky :) Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  5. Tohle počasí je vážně dokonalé :) Dneska se mi to potvrdilo, že je konečně tady - to očekávané jaro <3 A sluší Ti to, zase :))

    ReplyDelete
  6. Tak to je pochopitelné, že o několik stupňů víc :D Děkuji :)

    ReplyDelete
  7. joo tohle pocasi je nejviiic dokonaly ♥

    ReplyDelete
  8. jj počasí bylo ve čtvrtek dokonalé :))

    ReplyDelete
  9. Na mém blogu je docela důležitý článek. Tak si ho prosím přečti ;)

    ReplyDelete