Apr 9, 2010

Little shopping..

Dnešní den fakt parádní.
Vyrazily jsme si s "dvojnicí" na little shopping a jen se tak nenuceně pobavit, což se jak jinak než povedlo. Hřející sluníčko pálilo do obličeje a my se spokojeně ládovaly hambáčem. Prostě pohodička. "Niky já ti pak něco řeknu"..."A co?..řekni to teď?"...ne radši ne ty se pak pobleješ! xD..dělej řekni to!..co když v tom byl pes? :D Booobika xD Dneska se mě povedlo do sebe nalít 3 energy drinky a trochu je mi šoufl. "my se posereeem" Májová, hambáč, májová, zmrzlina, energy dring, bramburky..ted jen počkej kdy to na tebe příjde"

Dnešní sluneční den jsem si krásně a hlavně vysmátě užila ♥

Čest práci ;D
(tento článek je naprostá hovadina, pochopim když ho nebudete číst, já jen už nevím o čem psát :D:D)


8 comments:

  1. Náhodou článek nejvíc luxus :-)
    Taky hezky plácáte všecko dohromady jako my :D to se musí ;)
    Fotka úžasná^^

    Tak to znám :-) ...toto jsem mívala taky tak rok dva zpět.
    týýjo blázen :D hej holka obdivuju tě. já budu ráda, když ted nepropadnu, protože prostě konec devítky a já na to nejvíc serů :D :P

    ReplyDelete
  2. Tak jsem si teda zkusila založit blogspot. A je to podle mě hrůza, zlatý blog.cz :D Budu na něm pořád a budu spokojená :)) Ha ha, se poserete :D ale energi drink bych si dala, jop a hambáč jsem měla nedávno, ale stejně.. nedělej mi chutě :D

    ReplyDelete
  3. Miluju, když jsem já a sestřena (sestra, nejlepší baba, nejlepší kámoška a moje druhá polovina mozku a srdce) nakupovat. A nejl=oe do Prahy na CHodov (jedno z největších nákupních center ve střední evropě). Ach♥. Závidím vám, že vy dvě bydlíte tak blízko sebe a navíc jste věkově stejně staré (moje Adélka je o tři roky starší, ale to nám nebrání v tom, aby jsme si dokonale rozuměly...!).
    Víš kdo jsem? Mám nový blog, tak nevím, jestli sis to ´uvědomila... Jsem Duffy a Kristýna K., kterou máš přidanou na FB;);)

    ReplyDelete
  4. Článek ♥ ... Taková kombinace :D my to se ségrou děláme když nechceme jít spát :D A kde si ten řetízek koupila ?

    ReplyDelete
  5. jsem taky schopna vypit hodne energi drinku :D:)
    Krasna fotka :))
    hrozne se mi libi te privesek :)) ♥

    ReplyDelete
  6. Mňam, energáč :))) heh...

    Pekný deň,

    Le Plee

    leplee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ..taky už vůbec nevím o čem psát a více-méně na ten blog začínám srát jako ty :D.... na co taky přemýšlet nad článkem na blogu, když je venku pěkně a je tam prdel :))

    ReplyDelete
  8. Ahojky! Můj blogspot začíná být znovu aktivní, tak snad se tam sem tam mrkneš ;)...

    ReplyDelete