Jun 10, 2010

SUN.

S chutí a plno nasazením, si užívám tyto "vedra". Já léto prostě miluju!
Po včerejším dnu, stráveném převážně na kole, mě opravdu bolí zadek. Ano, měli jsme se školou cyklovýlet. Byl to trošku neobvyklý výlet. Při pomyšlení, že jsme měli jet někam na kole v tom pařáku nám stály hrůzou vlasy na hlavě, omdlévali jsme či protestovali sebevíc co jsme mohli. Ale byl to krásnej výlet. Užila jsem si to. Sluníčko hřálo, o zábavu bylo postaráno a všichni byli rádi.Říkám Vám, ještě pár hodin na sluníčku a je ze mě černoch!
Dnešní trening, z nedostatku lidí a velkého vedra, jsem sdovolením vynechala a jela nakupovat. :)) Koupila jsem si opravdu krásné šaty, ze kterých mám obrovskou radost, proužkované kraťasy a naušnice. Fotky dodám co nejdříve.
Užívejte si sluníčka!




I'm a little bit a perverse. :D

1 comment:

  1. No vlastně už jsem zase přesídlila na tenhle blogspot :)) http://only-the-book-and-i.blogspot.com/
    jinak to teplo je užasny :)) konecne nemohla jsem se ho dockat :))
    ta fotka je dobráá :D taková výstižná :D

    ReplyDelete