Jun 4, 2010

Sobectví je jed každého přátelství.

Zdravím.
Dnešní ráno bylo poměrně bez problému. Neměla jsem nějaké velké problémy se vstáváním, protože když chodíte spát v 11h tak se někdy moc z pelíšku vylézt nechce. To jsem ale ještě nevěděla co mě čeká. S energiťákem v ruce jsem si to štrádovala, kupodivu slunným ránem. Své kamarády mám opravdu ráda, ale tohle byla od NI pěkná podpásovka. Před týdnem jsme psali z fyziky. ONA dělala scny že když dostane dvojku tak se rozbrečí. Jak už nesedí s jednou chytrou holkou, tak už nemuže opisovat a dostala 4. Začala bulet. Chyběla tejden ,protože byla na brigdě v Praze ,ale všechno si to sehnala a naučila. Dělala scény jak malý děcko ve školce, kterému někdo sebral jeho oblíbenou hračku. Co si tak myslíte? Ten zamindrákovanec pidlookej ji tu 4 škrtnul. Už vím co je to sobeckost! Moje kamarádka.

Nebudu se tim dál zaobírat, protože tohle nemá ani cenu. Tenhle slunný den strávím asi koukáním na nějaké filmy, jelikož nemám ani náladu jít ven.

Mějte se krásně

No comments:

Post a Comment